8 Şubat 2010 Pazartesi

08.02.1989...


 


Sen doğmadan önce ağlıormuşum kardeşim olsun diye...Küçücük kalbimle ne için istediğimi bilmesemde teşekkür ederim anneme babama seni hayatımın merkezine yerleştirdikleri için...
Çok şanslıyızki boşa geçen zamanımız olmadı bizim kavga ile birbirimizi yediğimiz,küsüp konuşmadığımız...Arada kıskançlıklarım oldu kabul ediyorum...Saçlarını makası elime alıp kestiğimde tamam itiraf ediyorum masum bir kuoförcülük oyunu değildi...Amaç saçlarının ortadan kalkmasıydı....Daha gür çıktı ama dimi senin için yapabildiğim en kötü şeyde güzelliğe dönüştü:))
Annem hani der ya herzaman yalnız kalma istedim bir kardeş senden bir can olsun istedim...Bu cümlenin altında yatan anlamı, zaman geçtikçe çok daha fazla gösteriyor bana...O kadar varsınki hayatımda o kadar çok hayalim varki senin için izinsiz ortak oluyorum hayallerine, kimi zaman kendi hayallerimi rafa kaldırıp yastığa başımı koyduğumda düşünüyorum geleceğini sihirli bir değnek olmak istiyorum senin için..Gözünün tek damlasına kıyamıyorum...Ablacım teşekkür ederim dediğinde o gece yastığa başımı daha rahat koyuyorum sanki....
Düşünüyorum ve sana teşekkür ediyorum
Yeri geldiğinde beni benden daha çok düşündüğün için,
Benim kalbim kırıldığında ablam gibi beni koruduğun için....
Küçük yalanlarıma ortak olup beni hiç yarı yolda bırakmadığın için...
Benimle beraber ağlayıp benimle beraber güldüğün için...
Tükendiğim zamanlarda bana yol gösterdiğin için....
Hiç birşeyden şikayet etmediğin için....
Doğduğun için....Yanımda olduğun için....
Seni ne kadar sevdiğimi, senin için ne kadar çok şey yapabileceğimi asla unutma...Sen benim canımdan bir parça değil canımsın....
İyiki doğdun...İyiki varsın....
Mutlu yıllar kardeşim...

13 Comments:

herşeyden azıcık said...

Ablasını bu kadar mutlu eden kardeşin doğumgünü kutlu olsun hep sevdikleriyle birlikte uzun uzun bir hayatı olsun daha nice mutlu doğumgünleri yaşasın inşallah.

myçeyizcim said...

SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE SAĞLIKLI VE MUTLU DAHA NİCE YILLAR GEÇİRMENİZ DİLEĞİYLE :)

dusunenbalik said...

BÖYLE BİR KARDEŞ İYİ Kİ DOĞMUŞ BENCE DE ;) MUTLU YILLAR.

Begonvilli Ev said...

Birlikte hep mutlu olun. Nice nice yıllara !

Yeşim said...

Canım, kardeş sevgisi ancak bu cümlelerle anlatılabilirdi. Yüreğine sağlık. Güzel kardeşinin yeni yaşını kutluyor, birlikte nice mutlu seneler geçirmenizi diliyorum :)
Sevgiler...

pofiş♥ said...

bitanecik kardeşin iyki doğmuş iyki doğurmuş anneciğin...

esketek said...

Mutlu Yıllar kardeşine.

esketek said...

Mutlu Yıllar kardeşine.

!!! Şekerperisi !!! said...

kardeş gibisi varmıdır:))herşeye ortak dertlere, üzüntülere, sevince bir arkadaş gibi dost gibi,yılmadan yorulmadan...
nice seneler olsun mutlu,sağlıklı ve beraberce...

Benhurum said...

Sevgili kardeşçiğinin doğum gününü canı gönülden kutlar bir ömür boyu sağlık ve mutluluk dilerim.
Allah kardeşliğinize zeval vermesin bağlılığınızı ve sevginizi bir ömür daim etsin. Maaşaallah ne güzel ne tatlı kardeşlersiniz Allah hepimize böylesi güzel kardeşlikler nasip etsin.

Unknown said...

öncelikle bukdar geç okudğum için özür diliyorum ablacım ama günüm yine seninleydi kendimi suçlayaaktım bi an ama dedim ki yine ablamlaydım,yine beni mutlu etmek için çabalarken onu sevgi dolu gözlerle izliyodum..yazını okurken ben ağlıyorum sen ise tam karşımda uyuyosun:):)benim için yaptığın yapmayı planladığın herşey içinn çok teşekkür ederim herkese söyledim ve hep söyliceğim tek şey var benim annem ve ablamdan bu dünyaada başka yok ve asla da olmayacakkk...biz hep birlikte olucaz herşeyi yine birlikte atlatıcaz seni seviyorumm

emel said...

gözlerim dolu dolu okudum yazınızı, öyle içten yazmışsınız ki, Allah kardeşinizle birbirinize olan sevginizi artırsın ve sizi hiç ayırmasın...
bir de ahh çektim okurken, ahh dedim ne olurdu benim de bir kardeşim olsaydı...

POLLYANNA said...

Nekadar da guzel yazmissin ellerine saglik cnm...Iyiki dogmus boyle kardesler ve seninki de:)