4 Şubat 2010 Perşembe

ESSE'NİN SÜRPRİZİ...

Bu sabah süper birşey ile karşılaştım ESSE'nin yeni katalogu çıkmışmı diye internet sitesine girdim ve online satışa başladıklarını görünce çok mutlu oldum:))1395,00 tl den başlayan fiyatlarla KİTCHEN AİD satışıda yapılıyor...

 
Buraya bir çizgi çekiyorum:)))
Ben ise dişime göre almak istediklerim arasından şunları buldum://
ESSENSO dondurma makinası....Kendi meyveli,çikolatalı dordurmalarımızı yapmak için...189.00 TL  tabi araştırmalarıma devam edicem sadece aklımın bir köşesinde bulunsun...

ve ESSENSO yoğurt yapma makinası 89.00 TL...Bunuda meyveli yoğurtlar için istiyorum...Bayılırım meyveli yoğurtlara:)))

Bende bir bakıyım derseniz (tık) 
Belki istediğiniz,beğendiğiniz birşeyler bulabilirsiniz...Görüşmek üzere...

9 Comments:

pofiş♥ said...

KUZUCUM merhaba...

bu habere bayıldım...

bende çeyizime banyo takımı almıştım fakat küveti ve pamukluğu kalmamış...

internette pamukluğu var alsam mı almasam mı bilemedm:S

mağaza yetkilileri gelir diyor..

küvet sitede de yok ne yazıkki...

online satış yeni başlamış yaa pek güvenemedm sen ne drsin??

Yeşim said...

Canım Tchibo'nun bu haftaki teması mutfak bir de oraya bak istersen. Orada da yoğurt makinesi var.
http://www.tchibo.com.tr

ceydabural said...

ahh o yeşil çırpıcı hamrat ne güzel kek kıvamları yapar :)

Burcu Çalışkan said...

Bu kitchen aidlerin hem tasarımı süper hem marifetleri ama tabii onu koyacak yer nerdeeeee benim mutfakta :))

!!! Şekerperisi !!! said...

canım şimdi bende esse'yi gezmeden geliyorum yarım saat gezdim çok fazla vaktim olmadığı için ama bütün bir gün gezebilirim:))

çok güzel şeyler var kendimi zor tuttum vallahi yeni düdüklü tenceresi ve kırmızı akrilik gazeteliğini sevdim, ayrıca çatal kaşık takımlarındada indirim vardı kısaca süper bir yer...

gulbahcesi said...

ben de tchiboda da var diyecektim,yeşim haber vermiş:)
kitchen aidler çok güzel,hele ki yeşiline bayılıyorum:)

kupia papalina said...

pofidik şekerim...
Bende bayıldım:))Üzüldüm olmamasına..Ben sölediğim ürünleri almayı düşünüyorum..İnternetten bir satışta problem olcağını sanmıyorum...riske atmaları çok zor...2 saat içinde İstanbul içinde teslim gibi iddialı bir durumlarıda var..Markaya güvenden ötürü sölüyorum tabi bunları..Öpüyorum canım...

kupia papalina said...

yeşim...
Gördüm canım sen söledikten sonra baktım...Evimin karşısında var tachibo ama orda yoktu:((Yada ben görmedim bir daha gidip bakıcam yarın..Teşekkür ederim öpüyorum...

Fotoğraf penceresinden ve burcu...
Sormayın gerçekten bütün kadınların rüyası sanırım..İtalyan bir arkadaşım sölemişti çeyizlerinde O güzel çırpıcılardan olmadan kesinlikle evlenmezlermiş...Bizim burdaki Adana burmalar gibi bişiymiş oralarda :)))Umarım bir gün kitchen aidlerimiz olurda renklerimizi karşılaştırırız:)) Öpüyorum

kupia papalina said...

Serrpil...
Gerçekte süper bir yer bende bayılıyorum...demekki sen reelinde gezerken ben sanalda takılıomusum:))Kalp kalbe karşıymış:))Şanslısın İzmit'te yok malesef onun için net satışını görünce havalara uçtum...Bi dahakine benim yerimede gezersin öpüyorum...

Gül Bahçesi...
Bende bayılıyorum..Birbirimizi gaza getirip alsakmı birer tane;))
öpüyorum..