23 Şubat 2010 Salı

HADİ UZAKLAŞTIR KENDİNİ, RUHUNU DÖRT DUVARINDAN!!!!


İstanbul ve çevresi için genelde haftasonu kaçamakları için çok fazla fiyat ödüyorsun..Gerçekten bazı oteller var ki 2 gecelik fiyatlarıyla yutdışına gider gelirsin:)) Çırağandan bahsetmiyorum yanlış anlamayın:)))
Ben tabiki şu an için bu lüks otelleri anlatıp okuması güzel ama işe yaramıyacak bir post yazmak istemiyorum..
Nerden baksan yine 2 gece 3 gün için sezonunda gitmek istediğiniz birazcık düzgün bir yer için aşağı yukarı 600-700TL yi gözden çıkarmamız gerekiyor..Artık insanların kendine vakit ayırması..2 günde olsa beynini, ruhunu dinlendirmek istemesi gerçekten lüks olarak görülüyor...Bu artık bizede o kadar çok empoze edildiki..Bizi aşar diyip hiç araştırmaya bile girmiyoruz...Kendimizi unutuyoruz...Sıkışıp kaldığımız apartmancıklarımızdan nefes almak için kafamızı uzatmaya bile korkar olduk...Desenize bırak küçük bir tatili..Sinemaya,konsere, dışarıda yemek yemeğe bile cesaret edemiyoruz...Tamam ama 1 kerecik o ay kuru erzaklarınızdan idare edin yada boşverin ödemeyin faturaları hiç bişicik olmaz...
İstanbul' a yakın ama kesinlikle sınırları dışında:)) biraz huzurlu bir yer arıyorsunuz..aklıma Abant gelir benim nedense herzaman...
Abant Masal evleri...






Burası gerçekten ruhunuzu dinlendirmek...Biraz hayatınızın keşmekeşinden uzaklaşmak...Biraz sevdiğinizle başbaşa kalmak birbirinizi dinlemek...Biraz beraber hayal kurmak, Biraz mutlu olmak için yaratılmış bir yer...

Ben burda konakladığımda gecelik oda fiyatları (iki kişi)  kahvaltı dahil 100 TL idi....Tabi sanırım biraz duyulmuş isim yapmış...Fiyatlarrr hooppp 2 katı 200 TL olmuş...Napalım ticaret ticaret heryerde malesef...
Ama süper bir kahvaltı uynadığınızda sizi bekliyor olacaktır....Bide o güzel, süper kahvaltıyı bozup fiyatıda arttırmamışlardır diye düşünüyorum...Odalar ise süper ötesi temiz...Ve süper mangalda balık yapıyorlar...eğer giderseniz mutlaka tatmayı düşünün derim...

Umarım kendiniz için güzel bir şeyler yapma fırsatı yakalarsınız ve bende size yardımcı olmuş olurum belki....Ne dersiniz?
Kendinize iyi bakın görüşmek üzere...

10 Comments:

pinkada said...

gerçekten masal gibi bir yermiş bayıldım ve yuppi yeni bir yer keşfettim gitmem lazımmm!bende bir kaç ay evel bolu taraflarında bir pansiyona gittim hemen bir post hazırlamalıyım belki seninde hoşuna gider tarz olarak çok benziyorlar çünkü.

noyumberry said...

Canım çok güzel yerleri keşfedip insanlarla paylaşıyorsun..allahtan
yaz kış tatil köyünde yaşıyorum..
burası da İstanbula 2.5 saat uzaklıkta hatta (özel vasıtayla) iki saat..
yazın burasıda çok doluyor..İst' a
yakın olması nedeniyle günü birlik
çok gelen var.. Bazen sanatçıların yolu da düşüyor..bazen de dizi çekimleri oluyor..sevgiyle kal..

bilge said...

güzellikleri paylaştığın için teşekkürler ben kendimi bu konuda şanslı hissediyorum beyinsel yorgunluğumu köydeki orman içinde evimde gideriyorum sevgi ve dostlukla...

Unknown said...

Bak böyle yerleri öğrendiğim iyi oldu.Çünkü dediğin gibi insan ara sıra kaçamak yapmak için bir yerler arıyor ama maşallah hepsi lüks otel fiyatında!

ümmühan said...

Abant'ın bende ayrı bir yeri var, balayımız orada geçmişti, insan ruhunu dinlendiren bir yer, herkese tavsiye ederim

kupia papalina said...

pink-ada..
Beğenmene sevindim...Benden senden yeni bir yer öğrendim..Süper..
Noyumberry...
Kesinlikle katılıyorum süper bir yerde yaşıyorsun gerçekten şanslısın:))
Bilge..
Gerçekten şanslı olduğunu görmene sevindim...İnsanın gerçekten uzaklaşmak istediğinde sığınacak bir yeri olması süper bir şeydir..
Kitap Kurduyum ben...
Kesinlikle özellikle istanbula yakın yerlere gitmek istediğinizde yanına yaklaşılmıyor...Uamarım bir kaçış fırsatı yakalarsın...
Ümmühan Ym..
Evet romantik bir balayı olmuştur kesinlikle..Abantın öle bir izenimi var bendede nedense...Balayı için süper bir tercih...Nice balaylarına:))

Scarlet said...

Ne güsel bi yerdir burasııı huzur huzur ve yine huzurrr=))

kupia papalina said...

Scarlet...
Şarap,şiir ve güzel bir müzikle muheteşem olur dimi:))
Görüşmek üzere...

Unknown said...

kendimi unuttuğum bir dönemde okumuş oldum yazını ve o masalın içine dahil olmak geldi içimden...en kısa zamanda dinliyorum tavsiyeni..teşekkürler:)

kupia papalina said...

Yardımcı olabilmeme çok sevindim..Hepimiz yaşıyoruz zaman zaman buhramlar ve çıkış yolu aramayı..Önce kendimizi dinlemeli arkasından devam etmeliyiz yolumuza...
Görüşmek üzere..