21 Ocak 2011 Cuma

SICAK HABERLER....

Ooofff kötü bir yıl atlattım sanırım 
2011 'den beklentilerim çok fazla 2010 uda almak istiyorum hayattan geri ://
Tabi malesef herşey için geçerli değil ama, napalım ne koparırsak kar :))

İşyerinde huzursuzluklarım, kavgalarım, hırslarım bütün hızıyla devam ediyor:))
Ama ağustosta çıkıp gidiyorum güzide şirketimden ....Bazı şeylerden dakikada 1000 km hızla kaçmak isterken bazı şeyleri ise arkamda bırakırken sanırım gözümde bir iki damla yaş birikicek...
Ama yeni sevinçler gelecek onu da biliyorum :)))


 İlk 2011 haberim ..
Heeyyyy millet 17 EYLÜL (+1 hafta veya  -1 hafta) de Kupia dünya evine giriyor ....



Pooofff daha ne kadar çok varmış buraya yazınca farkettim ://

Çeyiz alışverişim ne zaman bitecek bende bilmiyorum ama ufak tefek şeyler kaldı sanırım yada ben öyle sanıyorum hala...Ne zormuş yaa bu işler...Annelerin kızlarına niye doğduklarında çeyiz yapmaya başladıklarını şimdi daha iyi anlıyorum :):) Ağızları yanıyormuş da ondan meğersem...Benden size tavsiye ne istiyorlarsa alsınlar hiç engellemeyin...Ben yandım siz yanmayın..Modası geçmez hiç bişicik olmaz:))

Bu akşam kahvaltı takımımı almaya gidicem...Aslında pek takım sayılmıyor...Ben piyasada mevcut kahvaltı takımlarına pek ısınamadım..Yumurtalık, fincan felan dedim bunlar gereksiz onun yerine 12 düz beyaz tabak alıp kahvaltılıklarla bütünleştirmeyi deniyeceğim...Bakalım hayırlısı:))

Hemen ekliyemeceğim ama tamamlamam zaman alabilir:))...

Dikişlerim tam gaz devam ediyor...Bu aralar bir masa örtüsü bir mutfak önlüğü ve peçeteler üzerinde çalışıyorum...
Ama aldığım yaptığım herşeyi buraya ekliyeceğim söz söz söz...Amacıma sadık kalıcağıma and içiyor ve şimdilik tekrar kaçıyorum...










9 Comments:

Aynur (Küçük Hala) said...

şöyle bir laf var Kupiacım
"kız beşikte, çeyiz sandıkta" diye
senin de anlattıklarından yola çıkarak büyüklerin söylediği her sözde doğruluk var diyorum ben de ve kolaylıklar diliyorum

ayrıca şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun diyor, bundan sonra geçireceğin tüm zamanların mutlu, huzurlu, sağlıklı ve neşe içerisinde olmasını diliyorum

sevgiyle...

bir güzel çift said...

şimdiden tebrikler...

Kiraz Çekirdeği said...

Sayılı gun cabucak gececek goreceksın. Takımlar konusunda cok dogru yapmıssın hıc bır zaman kullanmadım o yumurtalıkları... ;)

nihalasli said...

Ilk fotograf harika oncelikle bunu soyliyeyim ve hayirlisi olsun ne guzel bir haber bu:)
Kahvalti takimi almamakla akillilik ettin bence .Ben renkli porselenlerden aldim kipkirmizi hadi dedim istahimiz az ya istahimizi acsin:)) ama o renkli kisimlar en ufak carpmada dokuluyor yani bulasik makinasina girip cika girip cika simdi desenli oldular:)

kupia papalina said...

Aynur(küçük hala)...
Gerçekten çok dğru bir söz..Büyüklerimizin söylediklerinin doğruluğunu gençler olarak çoğu zaman kabul etmemekte ısrar etsekte eninde sonunda büyüklerin sözüne geliyoruz:))
İyi dileklerin için ayrıca çok teşekkür ederim...
Görüşmek üzere..

Bir güzel çift...
Çok teşekkür ederim...

Kiraz çekirdeği..
Çok teşekkür ederim fikrim konusunda desteğe ihtiyacım vardı rahatladım teşekkürler...:))

Nihalaslı...
Çok teşekkür ederim..Bende ortaya karışık birşeyler yapıcam ama bakalım nasıl olacak...Sevindim fikrimin mantıklı olduğunu desteklemene...Görüşmek üzere...

üzüm kuşu said...

umarım herşey gönlünce olur:) tüm umudların , dileklerin, beklediklerin gerçek olur:)

kupia papalina said...

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:)
Dileğim hayat bizlere umutlarımızı,hayallerimizi versin...Görüşmek üzere...

Yeşim said...

Canımm benim harika bir haber bu. 6 yıldır evliyim hala bir şeyler eksik :) Her şeyi aldığını düşünsen de ancak zamanla eksiklerini fark ediyorsun. Varsın eksik olsun yeter ki mutlu ol, sonuçta eşya nasıl olsa alınır :)

kupia papalina said...

İnşallah hepimiz için sevdiklerimizle nice 6-66 yıllara:))
Çok teşekkür ederim tebriğin için...
Artık bende dediğin gibi düşünmeye başladım ama herşey o kadar güzelki bunuda alıyım şunuda alıyım derken işin içinden çıkılmıyor...Ama seninde sölediğin gibi sanırım eksik hiç bitmicek...:))
Görüşmek üzere...