26 Ocak 2011 Çarşamba

NEVRESİM TAKIMI....

Nevresim takımı ne kadar alsamda sanki hiç yokmuş gibi geliyor...Takıntı oldu sanırım bende nevresim...Ama artık olayı kontrolüm altına alıp dinlenmedeyim derken bir nevresim takımı daha verdiğim molamı bozdurdu bana ....



  Çiçek desenler elde örülüp daha sonra monte edilmiş nevresime...İşçiliğine ve kalitesi büyük, fiyatı gerçekten küçük...Bu şirin nevresim takımını 150.00 TL ye sahip oldum :)))

Peki ben nerden elde edebilirim derseniz işte burdan

9 Comments:

mughetto said...

Çok güzelmişşş,güle güle kullan. Bunun benzerlerini annem çeyizim için kanaviçeden yaptırıyor :)

Nilgün Komar said...

güle güle kullan!!!

CEPAYNASI said...

çok güzelmiş,güle güle kullan:)
ama eskimiyor,sonra yeni çıkanları alamıyor insan!

CMOS said...

çok güzel gözüm gönlüm açıldı=)

Hande Ne Yapıyor? said...

ohhh güzel güzel bürün inşallaahh:)
ben de Taç'tan aldım yakın zamanda gökkuşağı gibi bir tane:D

Sümeyye said...

ayy çok ciciymiş gerçektende güle güle kullan...

BirSen said...

Cok zarif bir nevresim takimi secmi$sin! :)Gülle gülle kulan canim.

kupia papalina said...

mughetto...
ooohh ne güzel ne güzel bende evdeki bütün kanaviçeleri tükettim...Onların yerini hiçbirşey tutmuyor gerçekten...Göörüşmek üzere...

Nilgün Komar...
Çok teşekkür ederim..

Cep Aynası...
:)) wgerçekten güzel tespit..Ben bunu hiç düşünmedim..Gerçekten eskimez bunlar..Bizim evdede var hala kullandığımız annemin çeyizinden kalan nevresim takımları..Eskimiyorlar gerçekten..

Cmos...
Teşekkür ederim..Benimde senin blogunda gözüm gönlüm açıldı..Çok hoş bir blog olmuş..Tebrik ederim..

Hande ne yapıyor..
Ohhh ooohh ne iyi yapmışsın..rengarenk bürünelim yatakörtülerimize..Gözümüz gibi bakıyoruz..Nasıl kıyıcaz aldıklarımıza hiç bilmiyorum ://
Görüşürüz...

Sümeyye...
Çok teşekkür ederim..Beğenmene sevindim..Görüşmek üzere...

Birsen..
Çok teşekkür ederim o senin kibarlığın...Güzel dileklerin için tekrar teşekkürler...

tubitos said...

Yazının başını okurkenn "Aaaa aynı ben" dedim. Şu nevresim olayı hakkaten takıntı oluyor insanda ya =) Aldıkça alası geliyor insanın nedense. Annem durdurmasa daha alırım ben =)
Zevkine bayıldım güle güle kullanman dileğiyle..