2 Aralık 2011 Cuma

Kupia'nın Düğün mazisi

   Bu zaman olayı nasıl bir kavramdır arkadaşlar..Ben ciddi ciddi tutmakta zorlanıyorum ..

   Tutamadığım bu zaman zarfında neler yaptım... Hayatın bana dayattığı maddelere çektim tiklerimden birini...Bilen biliyor EVLENDİM... :)

  Herşey tamamlandı çeyizim yine bitmedi hala eksikler çıkıyor ama artık almıyorum..Züccaciyeci gördümmü kaçıyorum hatta :/:/
   Düğün davetiyelerimizi ve düğün hediyelerimizi kendim (canım kardeşim ve sevgili dostlarımın büyük destekleriyle) yaptım....2000 adet düğün hediyesi ve 1200 adet davetiye .....Ooofffff ciddi bir rakam yazınca bir kere daha hatırladım :/:/ Ayrıntılar diğer yazımda .....

   Çeyiz kutuları bomba etkisi yarattı diyebilirim...İstediğim şeyi başardım daha düğünüm olmadan çeyiz kutularım dikkatleri üzerime çekti.....HıııhhaaaaHHAAA cadı gelin Kupia :p  Yeni gelinlere şiddetle tavsiye ederim ..

   Gelinliklerim, saçlarım, makyajlarım içime sindi hiçbir problem yaşamadım...Bu konuda şanslıydım...

   Balıkesirde düğünüm 1200 kişi oldu :/:/ Tam 120 masa...Hesaplamalarımıza göre bütün masaları dolaşıp
hoşgeldiniz deyip bir fotoğraf çektirmek 4.5 saatimizi alıyor ve düğünümüz bitiyordu... Şöyle bir yöntemle (yapılan bir yöntemmiş) düğünümüzü kendimize bıraktık... Takılar için bir takı kutusu masası hazırladık..Etrafına zarflar ve kalemler koyup masayı bizim fotoğraflarımızla süslettik ve bir köşeye bunu yerleştirdik..Misafirlerimize güzel bir konuşma hazırlayıp geldikleri için teşekkür ettik...İkimiz adına masaları tek tek ailelerimiz dolaştı... Ve hiç olumsuz bir tepki almadık, duymadık...Yeni evleneceklerin aklında bulunsun bu da efendim..
   
  Balayını Bali Adasında geçirdik...Burayı düşünenler varsa 1 kere daha düşünmeleri açısından dile getiriyorum ki ben bunu şu ana kadar ilk size dile getirdim... O kadar yol, para, zaman harcayacak kadar büyülemedi beni malesef:):) Haksızlık etmek istemem tabi sadece bu kadar değil..Güzel,farklı bir deneyim oldu...Düşünenler için neden gitmeliler konusunda bir sürü madde de sıralayabilirim aslında...

    Şu an için adımı kaybetmiş durumdayım malesef "Yeni gelin sen nasılsın bakalım?" "Eee yeni gelin alıştın mı bakalım?" komik diyaloglarım, sıkıcı altın günleri, çamaşır ütü temizlik handikaplarım kısacası yeni yaşantım ÖBÜR GÜNLERE efendim...

  Öpüyorum herkesi....

8 Comments:

Aynur (Küçük Hala) said...

hoşgeldin yeni gelin :))

hayırlı uğurlu olsun Sevgili Kupia
bir ömür boyu mutluluğunuz, sevginiz, saygınız artarak devam etsin inşaAllah

sevgiyle...

Keyf-i Mekan (Nazife) said...

Tebrik ederim Kupia, bir ömür boyu mutluluklar dilerim. Sevgilerimle...

YETENEK-SİZİN said...

hayırlı uğurlu olsun, diğer ayrıntıalrı bekliyorum..

bitter said...

tebrik ederimmm cnm mutluluklar ama ayrıntılardan mahrum etme bizi bekliyoruz :))

Yeşim said...

Canım benim çok mutlu olmanı yürekten diliyorum :) tebrik ederim sıkıcı dünyamıza hoşgeldin yeni gelin ;)

esketek said...

Yeni Gelinnn. Çok özlettin kendini.Hayatın mutluluk dolu olsun,günlerin birbirinden güzel geçsin.Sevgilerimle.

kupia papalina said...

Aynur (Küçük Hala)....
çok teşekkür ederim darısı sizin miniğin başına..Öpüyorum çok..
Keyf-i Mekan (Nazife)....
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...
YETENEK-SİZİN...
Teşekkür ederim güzel dileklerin için..Bir post yazdım:)
bitter...
teşekkür ederim güzel dileklerin için yazdım birşeyler kendi çapımda yaptıklarımdan :)
Yeşim..
Eheuheuh sende mi? Ne zor işlermiş bunlar yeşimciğim yaa...Hele o günler oofff ooffff
esketek...
Çok teşekkür ederim canım...Hepimiz için günlerimiz tertemiz ışıl ışıl olsun inşallah öpüyorum kocaman ....

SSE said...

Büşra evlenmişsin, çok sevindim. Ne zamandır bloguma ve blog arkadaşlarıma bakmamışım. Neler kaçırmışım neler :))


Çok mutlu ol yeni Gelin :)