21 Şubat 2011 Pazartesi

DÜZENLEMECE

Çeyizlerim bir odaya doluşmuş...Sıkış pıkış daralmış bir vaziyette isyan ettiler artık...Herşey üstüste neyin nerde olduğu belli değil...Aldığım şeyi tekrar almak korkusu sardı içimi nerdeyse :/:/

Kutuları düzenli bir şekilde istif ederken...Bu şekilde koli kutuları içinde yeni yuvalarına gitmelerine içim el vermedi...

Koştum çarşıya...
Dolapların içini kaplamak için kullanılan (Pvc kağıt diye biliniyor sanırım)20 m kağıdı pazarlık sonucunda 15.00 TL ye aldım...Kurdela ile fiyonk yaparım..Niye olmasın diye saçlarımı havalandıra havalandıra tuafiyenin yolunu tuttum 20 mt kurdelayı ise 7.00 TL ye aldıktan sonra...Başladım kutuları kaplamaya...
Kutuları kategorilerine göre renk renk yapmaya karar verdim ilk önce mutfak eşyaları...
Mutfak için kullanacağım renkler aşağıdakiler oldu..Renkler içime pek sinmedi fakat başka alternatifim malesef olmadığı için kabullendim :/:/







Yerleştirme sırasında hangi kutunun içinde ne var karışıklığını ortadan kaldırmak için ise...
Bu şekilde etiketler hazırladım..






Kupiapapalina çeyiz koşuşturmaca noktasından bildirdi..Esen kalın:)
Görüşmek üzere...

Uygulamak isteyenlere duyuru: Etiketlerin orjinal halini maille gönderebilirim...MUTLULUKLAR:):)

11 Comments:

Aynur (Küçük Hala) said...

yorma bu kadar kendini
önceden liste mi yapsaydın acaba her aldığını
böylece bu kadar zahmete girmez ne aldın ne almadın, iki kez mi aldım sorununu yaşamazdın sanki
ama çok da cici olmuşlar böyle
güle güle kullan inşaAllah

sevgiyle...

∂єкσяαρѕυωαѕуση said...

kutular cok cici olmuş, düzen harika bi tek beyaz atlı eksik zannımca :)

SİHİR said...

başarılı bir çalışma olmuş:)

Egeden Tarifler said...

Kutular çok şık olmuş :)

esketek said...

yaratıcı olunmaz,yaratıcı doğulur.senin gibi.sevgilerimle.

tubitos said...

değişik bir fikir olmuş =)

Judy Abbott said...

ahahahaha valla işimden ötürü etrafım o kolilerle çevrili, bu kadar güzelini hiç görmemiştim, bildiğin sevimli olmuş bizim tırt koliler:)))

kupia papalina said...

aynur..
Listemde var aslında..Mesela kaç nevresim takımım olduğunu düzenlemeden sonra anladım:/:/
büyük bir şok oldu benim için:)
teşekkür ediyorum..
Görüşmek üzere...

∂єкσяαρѕυωαѕуση...
:):)
beyaz atlımda beni bekliyor..Eylülde kavuşuyoruz inşallah..Çok teşekkür ederim..

Sihir...
Çok teşekkür ederim..Beğenmene sevindim..

Ege..
Çok teşekkür ederim..beğenmene sevindim..

Esketek..
Aa çok teşekkür ederim..Utandım bak şimdi..Görüşmek üzere..

Tubitoş..
Sen de yapabilirsin..Yeni ailemiz bizim kim olduğumuzu görsün dimi;)
Teşekkür ederim..

Judy Abbott..
Teşekkür ederim..Beğenmene sevindim..O kolilerle gitmezdi ama güzleim çeyizim ;)

bir güzel çift said...

harika bir fikir...ben de bekar evimde çeyizlerimin karmaşasından çok bunalmıştım son zamanlar.tabi benim aklıma böyle cici cici paketlemek gelmemişti onları.sonrasunda eşyalar yeni gelin evine gelince hangi kutuda ne var,ne nerden çıkacak diye epeyi bi yormuştum milleti :))güzel günlerde kullan hepsini inşallah....

bitter said...

süper olmuşlar bayıldım:)) kutularda cok sevimli etiketlerde pratik ve güzell.. etiketlerden kesinlikle istiyorum:)
kirmizisiyah57@hot.

coco-jelly said...

kutular süper olmuş:)bize de gel:)
http://coco-jelly.blogspot.com/