26 Şubat 2011 Cumartesi

BIÇAK SETİ

Bıçak seti benim için önemli parçalardandı..Üniversitedeyken uzun bir süre çakı ile idare ettiğim zamanlara dayanıyor bu önem...Çeyizime ilk önce bıçak seti alacağım demiştim:/:/

Sonunda sıra kendilerine geldi...



1 Adet Soyma Bıçağı 9 cm

1 Adet Standart Bıçak 11.5 cm

1 Adet Et Sıyırma Bıçağı 15 cm

1 Adet Satır 17 cm

1 Adet Kesme Bıçağı 20 cm

1 Adet Şef Bıçağı 24 cm

1 Adet Bileyici 20.5 cm

1 Adet Tavuk Makası

1 Adet Katlanabilir Çanta

  • Bıçak seti için BERGHOFF tercihim oldu..Standlı bıçak setini tezgah üzerinde kullanmama kararım sonucunda standlı 200.00 TL olan seti 100.00 TL ye aldım..


      Görüşmek üzere..

    4 Comments:

    Hande Ne Yapıyor? said...

    Güle güle kullan canım sağlıkla mutlulukla güzel yemekler yap:)

    tubitos said...

    İyi günlerde kullan canım. Ben de henüz almadım çeyizim için bıçak takımını bu post iyi oldu =)

    Yeşim said...

    :) iyi yapmışsın tatlım. Güzel günlerde kullan canım benim.

    Sinem said...

    Berghoff gibi bir marka için oldukça iyi bir fiyata almışsın. nereden aldın acaba?