6 Nisan 2012 Cuma

Ses-- Sesss 1-2

Aslında Blogumu kapatmak için girmiştim ama yine kıyamadım.. Yani zaten benim düzenli bir şekilde yazı yazmam da beklenemezdi.. Eee beni blog dünyası da böyle kabul etsin affeylesin... Arada bir ben gelir 1-2 lakırdı edip gidiyim en iyisi :/:/
  Ya şu msn ifadelerini blogspot koysun artık yaaw slash-parantez yapmaktan gına geldi..
   Evlilik güzel güzel olmasına da aahh o ütü, sonra eve gelip yemek yapma derdi.. Bu arada ben yeni ikametgah adresimde yeni işime başladım.. Artık devlet memuruyum..:0
   Dört gözle yazı beklemekteyim.. Kışın kasveti içime içime işledi artık.. 1-2 güneş daha göreyim giycem sandaletleri az kaldı..

  Ayy çok saçma şeyler konuşuyorum.. Bir dahaki yazım daha eğlenceli olacak söz veriyorum..
  Görüşmek üzere...

3 Comments:

Nilgün Komar said...

ohh valla sandaletli hayaller kurdum bende sayendeee

cemre said...

kapatma ya yazık:) yrni işin hayırlı uğurlu olsun

esketek said...

merhaba.lütfen böyle uzun aralar verme.ben seni çok merak ediyorum.ne olacak .benim gibi gurbetlerde tek bu kız acaba neden yazmıyor.arada kısa kısa ses ver.kendine iyi bak.işin hayırlı olsun.sevgilerimle:)))